ham nafas ba to

امیدوارم اینجا نبضه احساستون تندتر بزنه^______^

ham nafas ba to

امیدوارم اینجا نبضه احساستون تندتر بزنه^______^

اینجا فقط وفقط برای شما دوستان عزیز ساخته شده امیدوارم خوشتون بیااد
عزیزان لطفا نظر یادتون نره

بایگانی
آخرین مطالب

دلم

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ


دلم شکست

عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند

اصلا فدای سرت ،

قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .

اشکم بی امان می ریزد

مهم نیست

آب روشنی است

خانه ات تا ابد روشن عشق من...


گاهی اوقات به یکی نیاز داری...
که وقتی ناراحتی

بیاد پیشت بشینه و سعی کنه خوشحالت کنه...
یکی که وقتی

داری گریه میکنی اونم گریش بگیره...
وقتی حالت خوب نیست آروم و قرار نداشته باشه..
بهش نیاز داری ولی نیست !
نباید سرزنشش بکنی...
به این فکر کن که....

یکی دیگه هم بهش نیاز داشته !

شاید بیشتر از تو....


❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤



عاشقانه هایی که نوشتن ندارد...

نمیدانم عاشقی چیست...

من...

از عشق فقط یک یادگاری دارم...

شکستن بیجا...


❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤



سر انجام یک عشق نافرجام :

یکی بود......یکی نابود....

رفت و دیگر ندارمش

تقصیر خودم بود

ته این همه شعر که برایش نوشتم

نقطه نگذاشتم...


❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤



هنوز مثل سابق

مهربانم

اما دیگر کسی صدایم نمی کند

مهربانم” …

میدونید!!!

ﻭﻗﺘﯽ

ﺩﻟﺖﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ،

ﮐﻞﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ




واما...

بـــــــــــاز در پایان حرفهایم...

تنهایی یعنی:

عاشقشی ...


ولی حق نداری بهش نزدیک بشی


چون:اون دیگه تنهانیست...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
tabasom sheybani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی